We gaan - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Martin en Bep Meijer - WaarBenJij.nu We gaan - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Martin en Bep Meijer - WaarBenJij.nu

We gaan

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Martin en Bep

23 Maart 2017 | Nederland, Schiphol

Het is zover, zaterdag gaan we..... deze woorden doen mij opkijken vanachter mijn krant. " waar gaan we heen" vraag ik nog tamelijk naief.
"We gaan op vakansie naar Maleisië" roept mijn "reislijder" Bep enthousiast. Na wekenlang met een tafel vol plattegronden, selecties van te bezoeken plaatsen, emotionele discussies over de routing en " places of intrest" gaan we dan toch op pad. Zaterdag 25 Maart vliegen we 20:00 uur vanaf Schiphol naar Zurich en vanaf daar gaat het vliegtuig om 23:00 uur non stop richting Singapore waar we 12 uur later zullen landen.
Voor een ieder die onze saaie en uiterst oninteressante reis wil volgen; vanaf maandag 27 Maart is onze blog weer in de lucht.
Tot dan.

• 23 Maart 2017 - 22:24

Thea:

Hallo Ikke en reislijder Bep,
    Met tegenzin zal ik jullie saaie en oninteressante reis vanachter mijn krant volgen, wens jullie een goede reis en tot maandag!

• 23 Maart 2017 - 22:34

Marianne En Rients :

Wij wensen jullie weer een fijne nieuwe "saaie" reis. Groetjes vanuit spannend Tenerife

• 24 Maart 2017 - 00:03

Carla:

Hallo luitjes, ik vind het nu al saai, maar vooruit ... ik zal jullie blijven volgen. Ik zit er klaar voor. Goede reis en probeer er toch nog maar wat van te maken.

• 24 Maart 2017 - 08:04

Agnes:

Als je het echt niet wil, kan je ticket altijd nog op mijn naam gezet worden. Een goede.

• 24 Maart 2017 - 12:40

Maria:

Hoi Martin en Bep,
    Een hele goede reis gewenst en volgens mij gaat dat helemaal goed komen.

• 24 Maart 2017 - 18:41

Ma En Pa:

Heeeeeeel veel plezier

• 25 Maart 2017 - 07:57

Ria:

Geniet er toch maar van ook al wordt het vreselijk saai. Veel plezier en goede reis!

• 25 Maart 2017 - 08:43

Kees En Lies:

Hoi Martine en Bep,

Wat gaan jullie weer een spannend avontuur tegemoet. Wij wensen jullie een hele goede reis en heel veel plezier. Wij zullen jullie zeker gaan volgen!! Zijn nu al benieuwd naar jullie gezellige verhalen.

Dikke kus van Kees en Lies

P.s. Pas goed op elkaar!

• 25 Maart 2017 - 09:40

Tineke:

Goede reis

• 25 Maart 2017 - 18:10

Lenny Van Diemen-Plasmeijer:

Martin en Bep, een fantastische saaie reis met toch veel avontuur gewenst.
    Gr. Lenny

• 26 Maart 2017 - 19:45

Martin En Wilma:

Fijne vakantie, wij genieten mee.

Liefs en een dikke knuffel beiden

Martin en Wilma