Onderweg - Reisverslag uit Kampung Dua, Indonesië van Martin en Bep Meijer - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Kampung Dua, Indonesië van Martin en Bep Meijer - WaarBenJij.nu

Onderweg

Blijf op de hoogte en volg Martin en Bep

29 Maart 2017 | Indonesië, Kampung Dua

Vandaag, voor een vakantie, vroeg uit de veren, wel om 06.30 uur. Gauw ff douchen en ontbijten want de taxi komt ons om 07.15 uur ophalen voor een ritje naar het Continental Hotel, vanwaar de bus vertrekt naar Malakka. Na enige consternatie, omdat Beppie's paspoort even onvindbaar was, vetrok de bus om 08.00 uur.
Onderweg uitchecken bij de Singaporese douane, inchecken en stempels halen bij de Maleisische douane en voort gaan we weer. Om 12.30 worden we in het centrum(pje) van Malakka afgezet, gelukkig vinden we dichtbij een B & B want met 20 kg bagage sjouwen in 29 graden doe je echt niet voor je lol.
We krijgen fietsen mee om Malakka te verkennen, helaas zijn de fietsen gemaakt op de gemiddelde Maleisische lengte en dat is voor een Hollander toch ff net te klein, het is als fietsen op een driewielertje, maar ja, je komt ergens. We zijn met het Maleisische equivalent van de Euromast naar 80 meter hoogte gegaan en het uitzicht was zeer fraai.
Na deze inspannende tour even de krant lezen in onze homestay, een beetje slap leuteren met de beheerder Simon en 's avonds een licht wandeling door Malakka en lekker eten bij de Indiër.

• 29 Maart 2017 - 18:59

Marian En Wim:

Hallo Bep en Martin,

Wat heerlijk om weer jullie verslagen te mogen lezen, zijn we er een beetje bij.
    Ik had jullie wel op de fietsen willen zien. Nog heel veel reis plezier, we wachten
    vol spanning op de volgende verslagen en Bep we nemen hier een borrel op je
    verjaardag, heel veel liefs uit Uithoorn,

Wim en Marian