De laatste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martin en Bep Meijer - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martin en Bep Meijer - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg Martin en Bep

10 Juni 2014 | Nederland, Amsterdam

We zijn al weer een paar dagen thuis maar wij willen dit verslag toch nog even afsluiten.
Tijdens de laatst dagen hebben we weer heerlijk gewandeld en genoten van dit prachtige land.
Op zondag hebben wij een bezoek gebracht aan Hells Gate, een enorme waterfall met bijbehorende stroomversnellingen waar zelfs de oorspronkelijke Indianen niet doorheen durfden en zij dit deel via ladders aan de steile wanden overbrugden met de kano's om hun schouders gehangen.
Een zeer mooie ervaring en beleving en omdat deze attractie 30 jaar geleden openging voor het publiek was het die dag gratis toegang en daar weten wij wel raad mee als echte Nederlanders.
Daarna door naar oude treintunnels welke liggen tussen Canada en America, gemaakt tussen 1915 en 1917, voor die tijd een enorme uitdaging die niemand aan durfde, behalve een Schotse ingenieur, mr. Fraser. Een waar huzarenstukje.....
Maandag 9 Juni hebben we de camper terug gebracht naar de verhuurder met een kleine 3500 km. extra op de teller.
Deze camper vakantie was een mooie ervaring, alles zat er echt.
Daarna door naar het vliegveld om de terugweg aan te vangen.
Op dinsdag 10 Juni landden we om 12.30 in ons kleine kikkerlandje waar we lekker hutje op mutje doorgaan met ons dagelijks sleur.
Dank voor het lezen van het verslag en geduld hiervoor.

Martin & Bep