Wandelen bij Banff - Reisverslag uit Banff, Canada van Martin en Bep Meijer - WaarBenJij.nu Wandelen bij Banff - Reisverslag uit Banff, Canada van Martin en Bep Meijer - WaarBenJij.nu

Wandelen bij Banff

Door: Martin en Bep

Blijf op de hoogte en volg Martin en Bep

31 Mei 2014 | Canada, Banff

Zaterdag 31 Mei,

We worden wakker, er is iets vreemds......een fel licht schijnt door de kieren van het gordijn, we doen de gordijnen open........en daar istie dan, DE ZON!!!
Een blauwe lucht lacht ons toe, het is nog wel fris maar het begin is er.
Na het ontbijt gaan we een stevige wandeling maken, we hebben er echt zin in! Het is een mooie tocht, door de bossen, langs de rivier en waterval, we wandelen en klauteren zo'n 12 kilometer, de korte broek weer aan en de zon schijnt volop. na deze tocht rijden we naar Banff Down Town en belonen onszelf met een heerlijke lunch, ondertussen kunnen we de zaterdagkrant meteen weer even downloaden.
Banff ziet er een stuk vrolijker uit, het is gezellig druk en we lopen de winkelstraat even door, doen boodschappen en drinken nog even wat bij de rivier. We vervolgen onze weg richting Fort Steel.
Bij de heet water bronnen van Radium Hotsprings vinden we het wel weer mooi geweest voor die dag, het is 19.00 uur en het maagwekkertje loopt af.
We vinden een leuke campingground aan een snelstromend riviertje, een creek, en daar plantten we de camper neer. Beppie maakt een heerlijk Hollands/Canadees maaltje en daarna duiken we de boeken weer in en brainstormen over de dag van morgen.

• 01 Juni 2014 - 21:22

Robin:

Eindelijk zon! Wat fijn voor jullie! We blijven op de hoogte van jullie avonturen hoor!
    Groetjes van Janine en Robin!