Op weg naar Campbell River - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Martin en Bep Meijer - WaarBenJij.nu Op weg naar Campbell River - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Martin en Bep Meijer - WaarBenJij.nu

Op weg naar Campbell River

Door: Martin en Bep

Blijf op de hoogte en volg Martin en Bep

22 Mei 2014 | Canada, Campbell River

Donderdag 22 mei.
Na een mooie bezienswaardige tocht langs de kustweg komen we rond de middag aan bij Campbell river, het weer is niet erg best, erg betrokken en af en toe een bui. Maar we genieten met volle teugen van het prachtige landschap.Onderweg maken we nog een mooie wandeling in het national park waar we onze eerste waterval zien. Op naar de plaatselijke VVV voor wat informatie over de streek, mmmmm...dat valt een beetje tegen als je niet van vissen houdt. Gelukkig houden we wel van visserslatijn dus dat gaat goed komen.
We gaan naar een mega supermarket en slaan flink wat boodschappen in en wals wij MEGA schrijven dan bedoelen wij ook MEGA, onze nationale lokale trots Albert Heijn past hier met gemak 10 x in
We vinden een mooie Camping midden in het bos, ook hier is het erg rustig. Het is te merken dat we in het voorseizoen zitten want er zijn maar 3 plaatsen bezet. Het weer nodigd niet echt uit om er op uit te trekken, dus de boeken uit de koffer gehaald en lekker lezen....zo heerlijk rustig......