Een regenachtige dag - Reisverslag uit Thesen's Island, Zuid-Afrika van Martin en Bep Meijer - WaarBenJij.nu Een regenachtige dag - Reisverslag uit Thesen's Island, Zuid-Afrika van Martin en Bep Meijer - WaarBenJij.nu

Een regenachtige dag

Blijf op de hoogte en volg Martin en Bep

13 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Thesen's Island

Donderdag 13 Februari

Donderdagmorgen na een lekker ontbijt van mijn eigen Beppie, de auto gestart om onze weg te vervolgen met als eindbestemming: Knysna ( spreek uit ni-znah).
Na 35 km komen we door George, aan de Indische oceaan gelegen, hier hebben we ff lekker langs de zee gewandeld, met de voetjes in het water.
Hierna maar lekker koffie drinken in een strandtentje, maar ja, in de verste verte geen strandtent te vinden, dan maar het dorp in.
Ondertussen is het begonnen te regenen, een kleine fijne miezer maar je wordt er wel nat van.
Dan maar verderop naar Wilderness, de laatste woonplaats van P.W. Bothe, de een na de laatste blanke president van Zuid-Afrika ( quizvraag: wie was de laatste blanke president).
Na deze onderbreking door naar ons reisdoel, een hippe, jonge stad aan het water met veel vergezichten, leuke bars en restaurants en veel lokale handwerktentjes.
Na een bezoek aan de VVV, een slaapplaats geregeld bij Jeanet and George ( from
Scotland) en een townshiptour voor morgen. Daarna de stad verkennen, lekker vis eten en dan het mandje in.

• 14 Februari 2014 - 21:44

Thea:

Hallo, heeft er nog niemand de vraag beantwoordt? Het is natuurlijk Fredrik Willem de Klerk, oftewel F.W.! Heeft nog wel de apartheid afgeschaft. Goed, ik hoop dat ik door kan naar de volgende ronde;-)
    Hier storm en regen! Jullie een fijne reis, op naar weer een bijzondere B&B! En beter weer......!